We have detected that cookies are not enabled on your browser. Please enable cookies to ensure the proper experience.
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    2

    Dansk spiller søger aktiv dansk kinship

    Jeg leder efter en dansk kinship som jeg kan være medlem i. Jeg har to spillere på server gilrail som heddder Samoht og Petersen så skriv til mig i spillet hvis du har en dansk kinship som jeg kan være med i.

  2. #2
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    31
    Som min forståelse, tror jeg ikke der er nogen aktive danske Kinship på Gilrain. De fleste danskere jeg kender er gået til at adskille kinshiper. Jeg råder dig til at råbe på globallff ('/joinchannel globallff') for en pårørende.

  3. #3
    En skam du er på Gilrain.. :-) Der er 2 danske kinships på Snowbourn, jeg er leader i Riders of Rhun
    I am going on an adventure!

  4. #4
    Join Date
    Feb 2014
    Posts
    3
    Hvis det har interesse for nogle, så er der et aktivt dansk kinship på evernight ved navn "The Danish Knights" Jeg tror vi er 15 aktive spillere lige nu. Kinshippet er nyt, da veterans of snowbourn desværre gik i opløsning ved en fejl. Jeg tror vi er det eneste danske kinship på Evernight lige pt.
    Da det stadig er så nyt, så er der ikke kommet nogle hjemmeside op og køre endnu, men den er på vej.
    Vi kan kontaktes ingame på:
    Looti, Lootu, mismis eller mistinker

    Alle er velkommende.
    Kom glad!

 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

This form's session has expired. You need to reload the page.

Reload